Επιλέξτε τη γλώσσα σας:
100% αληθινές, επαληθευμένες κριτικές.
Djamal B. βαθμολογήθηκε
Très bon accueil les plats délicieux
Béatrice B. βαθμολογήθηκε
Nous nous sommes régalés!!! assiette bien présentés, de bons plats et surtout du personnel agréable et souriant!!! encore merci!
Anne-Laure T. βαθμολογήθηκε
Valérie S. βαθμολογήθηκε
jabbar l. βαθμολογήθηκε
Bien accueilli et plats de qualité.
Roger B. βαθμολογήθηκε
Très bon accueil et service, des plats excellents.
Faustine G. βαθμολογήθηκε
Dominique M. βαθμολογήθηκε
Bon produits frais ,service impeccable et accueillant lieu agréable je recommande
Dominique C. βαθμολογήθηκε
Ct très bon et personnel très sympathique
Anne claire G. βαθμολογήθηκε